Købsvilkår

Levering, bataling og garantier

1.Køb

Ved bestilling er denne ikke gyldig Daylight Nordic AB har bekræftet ordren. Hvis levering er ændret i forhold til bestilling, vil kunden blive underrettet snarest muligt. Normalt vil din pakke blive leveret inden for 1-4 hverdage, hvis varen er på lager. Daylight Nordic AB har ejendomsret og tilbagetrækning af alle produkter, indtil den endelige betaling er foretaget af kunden.

2.Priser

Priserne er i svenske kroner og omfatter gældende moms, i øjeblikket 25%. Vi forbeholder os ret til at ændre priserne som følge af ændringer i moms eller unormalt store ændringer i valuta situationen, indkøbspriser og andre offentlige afgifter.

3.Betaling

Alle produkter betales mod faktura på 30 dage eller forudbetaling. Ved betaling efter forfaldsdato vil køber blive opkrævet 10% i rente.

4.Postforsendelse

Normalt bruger vi Schenker, DHL eller UPS som transportør og levering sker direkte til den ønskede leveringsadresse.

5.Fortrydelsesret

Du kan uden begrundelse fortryde den indgåede aftale inden for 14 dage. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget dine varer. Hvis du fortryder dit køb og sender hele ordren tilbage, vil du få returneret det beløb som ordren lød på. Du står selv for fragtomkostningerne tilbage til Daylight Nordic AB.

Produkter som sendes retur skal returneres i original indpakning. Returnering af ukurante produkter godkendes ikke. OBS! Returnering skal ske i ubeskadiget originalemballage.

For alle typer af returneringer, skal dato, ordrenummer, kundenummer, navn, telefonnummer, e-mail-adresse, bank og kontonummer for tilbagebetaling, og, om man vil, årsagen til returneringen.

6.Uafhentede / Ikke Afhentet-pakke

Uafhentede pakker vil blive opkrævet med 150 SEK uanset købesummen plus nyt fragt gebyr afhængigt af produktet, for at dække vores administrationsomkostninger, forsendelse og retur forsendelse. Betaling skal ske inden for ti (30) dage fra faktureringsdatoen. Ved forsinket betaling tillægges et gebyr med det beløb som er tilladt i henhold til loven, i øjeblikket 50 kr.

Overvågning levering
Vi forbeholder os ret til at sætte i restordre eller annullere ordrer på varer, som ikke længere er på lager. Hvis det forventes varen indkommer inden for rimelig tid, og prisen på vareren overstiger 100 Sek, sætter vi i restordre og leverer gratis, så snart den er modtaget på vores lager. Hvis en vare sættes i restordre af os, har du ret til at annullere varerne.

7.Reklamationer

For alle typer af reklamationer skal Daylight AB kontaktes før en vare sendes tilbage. Dette gøres via info@daylightnordic.com eller på tlf 031-708 51 00. Produkter, der returneres skal altid sendes i den originale emballage for at tåle transporten. Daylight Nordic AB påtager sig intet ansvar for produkter, der ikke sendes i den originale emballage. Akulle vi leverer det forkerte antal eller en forkert vare, er det vigtigt at du giver os besked så hurtigt som muligt, så vi kan rette fejlen. Den nemmeste måde dette kans ske på, er at sende regningen tilbage med angivelse af fejlen og vedlægge eventuelle mis-leverede varer.

8.Tilbagebetaling

Hvis du som kunde ønsker en tilbagebetaling i forbindelse med et åbent køb, venligst altid angive et bankkontonummer, hvortil pengene skal indsættes

9.Transportskader

Vi står for eventuelle skader, der kan opstå under transport til kunden. Når du modtager din vare, er det vigtigt, at du straks inspicere pakken. Hvis emballagen og / eller indholdet er beskadiget, skal dette meddeles til dit postcenter eller direkte til transportøren. Hvis disse ikke tage ansvar for skader, skal du kontakte os med det samme. Gem altid den bekræftelse du modtager på at dine varer er beskadiget.

10.Garanti

Iht. Købeloven. Normalt giver vi mellem 2-10 års garanti på vores varer. Garantien gælder hvis nogen vare, trods almindelig anvending, skulle gå i stykker. Garantien gælder fra indkøbsdato og omfatter reparation af fabriks- og materialefejl. Købs faktura / garantibevis / kassebon skal fremvises ved garantikrav. I enhver tvist, følger vi de nationale regler.

11.Forbehold/ændringer

Vi tager forbehold for tryk- og korrekturfejl, afgifts- og prisændringer, pris- og korrekturfejl, tekniske fejl, udsolgte varer og force majeure, herunder arbejdskonflikt ved eller forsinkelse af leverancer fra underleverandører. Falske ordrer spores og rapporteres til politiet.

Ret til at ændre priser, konstruktion, dimensionering og betegnelse forbeholddes Daylight AB uden forudgående varsel.

12.Force Majeur

I tilfælde af krig, naturkatastrofer, strejker, regeringsbeslutninger og lignende begivenheder uden for vores kontrol, og som med rimelighed ikke kan forudses, og påvirker de kontraktlige aftaler og tilsagn fra vores side, hvilket betyder, at vi ikke kan holde denne aftale / løfte der er indgået, vil danne grundlag for at vi er frigivet fra vores forpligtelser til at opfylde kontrakten.

13.Kundeoplysninger

Alle oplysninger om vores kunders køb og betalinger er strengt fortrolige og bliver ikke vidre givet.

 

www.konsumentverket.se

www.arn.se